2016. július 1., péntek

Lady Diana Frances Spencer

Az egész világ gyászba borult 1997.augusztus 31.-én,amikor Diana hercegnő autóbalesetben életét vesztette.Azóta sem feledik rajongói: minden évben ezen a napon virágok millióival árasztják el végső nyughelyét.A szívek hercegnőjének becézett Diana ma lenne 55éves.Néhány pillanat,különleges életéből!






Az élet tele van üres fecsegéssel és szappanbuborékokkal,amelyek szét pukkannak.Két dolog azonban biztosan szikla lehet: a kedvesség és a jóság,amit mások iránt tanúsítunk a bajban és a bátorság,amellyel a saját gondjainkat kezeljük.
            Lady Diana






Szeretem,hogy a lelkem szabadon szárnyal.Néhányaknak ez nem tetszik,de én már csak ilyen vagyok.Nem egy szabálykönyv szerint élem az életem....A szívem vezet,nem az eszem.
            Lady Diana






Úgy gondolom,hogy a legnagyobb kórság,amitől a világban a legtöbben szenvednek manapság,hogy az emberek nem érzik szeretve magukat.Tudom,hogy csak egy percre adhatok szeretetet,vagy éppen egy félórára,egy napra,egy hónapra,de tudok adni.Nagyon boldog vagyok,hogy erre képes vagyok,mert ezt akarom tenni.
               Lady Diana





Azt mondják,jobb szegényen,de boldogan,mint gazdagon és boldogtalanul.De mi lenne,ha kompromisszumos megoldásként lenne némi pénzünk és egy kicsit rosszkedvűek lennénk? Az élet egy nagy utazás,használjuk ki.
                  Lady Diana


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése