2014. november 8., szombat

Hangulat

Hogy volt? Mindegy. Fáradt a vérem,
Imádom a fényt,lángot,meleget,
Keresek egy csodát,egy titkot,
Egy álmot.S nem tudom mit keresek.
          Ady Endre


Nyugalom a csendben,
a szél simogat engem,
ujjad ajkaimhoz ér,
megint te ébredsz fel bennem.....
          Kiss László ( Lacc)


Amikor hazaérsz és köszönsz a csendnek -akkor minden oly sötét és talán magányos.De aztán töltesz egy Johnnie Walker-t magadnak,lehunyod a szemed és az egész mögötted álló nap gondja és öröme a semmibe vész.Ebben a bizsergető nyugalomban,hirtelen elmosolyodsz,mert eszedbe jutok és akkor ott vagyok veled,hisz a mosoly és Én nem választható szét,egyek vagyunk.....A whisky mély arany színébe belebámulsz,iszol egy kortyot és a melegség mindenhova bekúszik,gondolkodsz.....rólam....hogy ki is voltam  én.Úgy gondolod egy megfejtett titok,de nem....cikáznak a gondolatok....inkább egy megfejthetetlen talány,egy ember a múltadból,egy nagy betűs NŐ,csak egy mosoly......Éjszaka van,fáradtságot érzel.....Ránézel a most hangosnak tűnő,kattogó órára,már hajnali egy óra is elmúlt és az italod is elfogyott a poharadból.....de töltesz még egyet és hallgatod a csendet,jó ez az érzés,megint elmosolyodsz.......fekete-fehér és színes gondolatok és képek,hangulatok,egy világ..........ami egy kicsit elrepít valahová,ahol ebben a percben lenni vágysz.........Jó éjt uram!!


Egy vers van bennem,dallamokból
fonódott ezer szóvirág
de hangjait csak én hallhatom,
rajtam kívül senki más.

Egy vers,amit még nem írtam meg,
csak mondogatom szótlanul,
egy vers,amellyé lettél bennem
örökre - leírhatatlanul.....
           Kormányos Sándor: Vers vagy bennem....


Olykor egyetlen szép gondolatod is elegendő ahhoz,hogy jó napod legyen.Pedig nem történik semmi,csak elhiszed.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése