2013. november 8., péntek

Női szeszély (nem süti)

.....kicsit búbánatosan indult a november,nem tartozik ez a hónap a kedvenceim közé,meg aztán, nem repkedhet állandóan az ember......ezért is választottam egy vidám és tökéletesen logikus verset......


Nincs női szeszély,csak értetlen férfi.......

Én nem értem

Ha egy férfi nem érti a nő
tiszta,egyenes,logikus eszét
egyből rásüti,női szeszély.

Miért nem érthető,

ha ma
kedvenc szín a piros
holnap
lehet már utálatos

ha most
moziba vinné vágya
öt perc múlva
inkább bebújna a meleg ágyba

ha ma
szex helyett a feje fáj
holnap
gyengédséget reklamál

ha most
inna egy pohár száraz vörösbort
öt perc múlva
csodálkozik,mert fehéret mondott

ha ma
meghal Petőfi verseiért
holnap
közli,semmit nem ér

ha most
ujja köré csavarja a férfit
két perc múlva
gaz szoknyapecért visít

ha ma
közli pártában marad
holnap
templomi esküvőt akar

Én nem értem,
a férfinak miért bőszítő
e kedves,logikus,tiszta nő ?
              Helen Bereg: Én nem értem


Abban a szeszélyben,hogy önként lemondunk szabad akaratunkról és alávetjük magunkat olyasvalaki szeszélyének,akinek erről sejtelme sincs: a játékosan csapongó függetlenség a vak engedelmességgel elegyedik.Valami átmenetféle ez a rabszolgaság és a szabadság között.
             Victor Hugo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése