2011. július 10., vasárnap

Kánikula

Folyamatosan dőlnek meg a meleg rekordok,észveszejtően tombol a kánikula,de tulajdonképpen én egyáltalán nem bánom,végül is itt az ideje a Nyárnak,egy kicsit az éjszakák kellemetlenek nehezebben tud az ember elaludni,29fok-ban
.

Persze az természetes hogy Budapesten itt nálunk Újpesten mérték árnyékban a legmelegebbet 37fokot,beismerem egy kicsit izzadósak most a napok,valahogy nem futkározik rajtam a hideg.



Ilyenkor valóban csak vízparton kellemes,főleg olyannak,aki imádja a vizet,nem hiszek a reinkarnációban de szerintem én kacsa lehettem az előző életemben,szeretek pancsolni,úszni,idétlenkedni a vízben,ha napozok is 5percenként megyek a vízbe.....de az is lehet hogy hal voltam előző életemben...most hogy jobban belegondoltam.



de a leges-legfontosabb,már csak pár nap,és végre Nyaralunk!!!!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése