2011. december 31., szombat

Az év utolsó napja

"Csak" néhány száz éve búcsúztatjuk december végén az óévet,a szilveszter mégis a legek ünnepe.A legzajosabb,a legnyitottabb,a legvidámabb napja ez az évnek és ehhez a dátumhoz kötődik a legtöbb babona is.Ilyenkor tesszük a legtöbb fogadalmat,amiből persze képtelenség az összest megtartani.
Szilveszterhez rengeteg babona kapcsolódik,amelyek ugyan az idők folyamán változtak,de az alap ugyanaz: az év első napja eldönti,hogy szerencsések leszünk-e a következő 12hónapban.Ezért is olyan fontos,hogy az óév utolsó napján boldogok legyünk,csupa jó dologgal körülvéve.


Legyen szíved,mely sosem válik kővé,legyen kedved,mely sosem gyullad haragra és legyen érintésed,mely sosem bántalmaz.



Megtanultam,hogy az emberek elfelejtik,amit mondasz és elfelejtik,amit teszel.Az egyetlen dolog,amire emlékezni fognak az,hogy milyen érzéseket váltottál ki belőlük.




Minden álmom színesre festett,
messzire gurult üveggolyó.
Idővel egyre szelídebb leszek,
hiába vagyok megvadítható.

Már többet hallgatok,mint ítélek,
bár súllyal se több,mint éllel a szó.
Vasfog az idő az ember szívének,
ha minden színjáték megtanulható.

Hát eljátszom azt,hogy ennyire vittem.
A bűneim közül semmit sem bánok.
Már átéltem mindent,amiben hittem:
Az tesz emberré,hogy újra hibázok.
                  Gradvolt Endre


Múlik a nap,s múlik az év,- ami rossz volt,elmúlt már rég.
Holnap egy új évre ébredsz,s ehhez kívánok:
Nektek nagyon sok szépet!




BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK MINDENKINEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése