2014. június 18., szerda

Bajorország I. ( Aschau)



....pünkösd után egy kis kirándulást terveztünk Németországba,mivel az én egyetlen barátnőm ott él és Ő is ahogy Én is,ebben az évben már-már mágikus,kerek-számú szülinapot ünneplünk.....megleptük őt,mert nem tudta és én meg tagadtam hogy elmegyünk hozzá,talán az Oscart is megkaptam volna olyan színészi alakítást nyújtottam,mikor telefonon beszéltünk.....
Ahol Ő lakik szerintem Bajorország egyik aprócska gyöngyszeme,mesés kicsinyke falu Aschau,körülölelve az Alpok csodás,csipkés hegygerinceivel,közvetlen a falu fölé magasodó 1669.m magas Kampenwanddal és a káprázatos 12.századi várral a Hohenaschauval.....persze azt már csak mellékesen jegyzem meg,hogy minden,de minden elképesztően tiszta,muskátli és mindenféle virág zuhatagok ömlenek az erkélyekről,ablakokból,rendezett utcák,parkok,házak,udvarok,üzletek......nyitva hagyott autók,lakások,egyetlenegy rács nincs a faluban,nem úgy mint itthon,senki és soha nem ér a másik tulajdonához és ennek egy teljesen egyszerű oka van,mert tisztelik egymást az emberek......úgy gondolom mi soha nem fogunk felnőni hozzájuk.....


                               ......Mariskám,a tőlünk kapott ajándékkal......

"Az élet legszebb apró pillanatai,amikor érzed,a megfelelő időben,a megfelelő helyen vagy."












....ha utatok erre vezet ne hagyjátok ki Aschaut ezt a picinyke gyöngyszemet......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése