2016. február 13., szombat

A Házasság napja

....február hónap második vasárnapja a Házasság világnapja,bár egyre kevesebb tagja van,de a  házasság pártba tartozom,ezért minden évben megemlítem itt a blogomban ezt a különleges napot,hisz az élettől? vagy a sorstól? én egy jó nagy adag szerencse sütit kaptam.............


köszönöm az elsimuló perceket
nappalok kitisztult csendjeit
tisztán rebbenő pillantásodat
és ölelésed,ami őszintén melegít
köszönöm az egyszerű varázslatokat
a mindennapok unhatatlan-ünnepét
lélek-simogató törődő szavaidat
és az együttlétek örökké tartó melegét.
          Komáromi János: köszönöm


Mint bolthajtása életednek
Reá hajolok napjaidra.
Én vagyok szíved minden titka
Aki őrizlek és befedlek.

A csillagaid rajtam kelnek,
A holdad rajtam úszik végig,
A felhőd rajtam feketéllik,
Én küldöm könnyét a szemednek.

És oly messziről,mint az égbolt,
Mint ami nem lesz,s ami rég volt
Ledobom magam a kezedre.

S az életedre rácsukódom
Mint drága kincsére az ódon
Hű lakatú ezüstszelence.
           Falu Tamás: Szonett


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése