2011. március 21., hétfő

Mert szépek.....

Álmod vagyok.
Fut veled a képzelet,
percek alatt lepereg,
végigszáguld mind veled,
újraéled életed.
Átrepülsz az éveken,
mint a szél a tengeren,
Tervek,kudarc zátonyán,
bánatok baljós viharán,
sikerek színes színpadán,
szerelmek lázas igazán.
Csúcsok,lejtők,bukkanók,
múltba csúszó kaptatók,
káprázatok,igazságok,
én csak álom vagyok,látod ?
Valós,lázas,igaz álom,
s ha rád zuhan az ébredés,
sorsom lesz-a Feledés.
             T.Fiser Ildikó . Álmod vagyok

Egy könnycsepp szállt fel valaki szemébe,
Mint aranyfelleg alkonyati égre.

Mert dal száll fel egy másik szív tövéből,
Örvényes,néma,feneketlen mélyről.

A dal kérdezett : igaz dal vagyok ?
A könnycsepp igazolt és ragyogott.

Úgy ragyogott,mint egy gyémánt-pecsét,
Átragyogta a költő kételyét.

A költeményen és a könnyön át
A Szépség találta meg önmagát.
             Reményik Sándor : A szépség próbája

Kimutatni az érzéseket : ez fontos.Olyan ez ,mint amikor azt mondom valakinek,hogy mennyire szeretem,mennyire fontos nekem,de nem ölelem át.
                                               Csernus Imre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése