2013. január 22., kedd

Ölelés

.......mi adhatna felhőtlen,tiszta megnyugvást a könnyeknek,ha nem egy finom,puha ölelés.....

Nem rettegni attól,hogy gyengének nézhetnek,sokkal magabiztosabb állapot,mint erőt mutatni,amikor ölelésre vágyunk.


Tapogattam az arcod.Ez az arc.
A végtelen.A minden arcok arca.
Nem látom már,csak amit te akarsz,
az ölelés zsákjába vagyok varrva,

ezer öltéssel a húsomba szúr
minden kis izmod,mint a tű.
Mi szorít össze veled ily vadul?
Szeretlek.Olyan egyszerű.
        Gyurkovics Tibor


Van az ölelés....az ölelés,amely annyi gondolatot,érzést szül.Amely sokat jelenthet,annyi mindent kifejez.Az ölelés,amelyben lehet barátság,lehet szeretet,lehet szerelem,lehet Élet.Az ölelés,amely kellemes,meleg,puha,jó.
       Csitáry-Hock Tamás


Nevessek a világ
Játékai felett,
De ez a nevetés
Legyen egy ölelés
Amellyel mindenkit
Magamhoz ölelek.
         Reményik Sándor


Érzelmeim,rokonai az ölelés érzéséinek: az elviselhetőség határáig szépségesek,mígnem felrobbanva megsemmisülnek és újraélednek: még szebbként.Nem látványos varázslat,nem másoknak szól,bennünk tündököl.
        Vavyan Fable


Türkiz szemedben óceánok végtelenje,
távolba,mélybe révedő világ.
És mégis,mint búvó kis patak
a barlang-mélyi tóra,
csendes magányban elmerülve,
én így találtam rád.
Karodban bízva megpihentem,
mert benned tisztán fénylett
a ringató ígéret,
hogy szeretni tudsz még akkor is,
ha nem vagyok több,
mint egy lágy tenyérbe burkolózó élet.
        Bódai-Soós Judit: Ölelés-dal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése