2013. május 11., szombat

Cica



Mélyen gyökerező lelki szükségletünk,hogy kapcsolatot teremtsünk a természettel és az állatokkal.Ahogy Anatole France mondta: "Amíg valaki nem szeretett egy állatot,a lelkének egy része szunnyadni fog."
       Jane Goodall


Barát az,akire figyelsz,mert fontos számodra a sorsa.És figyel rád,mert fontos számára a te sorsod.Barát az,aki megért -s akit mélységesen megértesz.Nem tudtok egymásnak hazudni.Túl közel van.Mintha magaddal beszélnél.
       Müller Péter


A macskák rejtélyes állatok.Több szenvedély van bennük,mint amit megmutatnak nekünk.
       Scott Sir Walter


Az ókorban a macskákat Istenként tisztelték......és ezt ők sosem felejtik el.


Soha ne becsüld alá azt a megnyugvást,amit egy macska adhat -nincsenek szavai,de apró érintésével,bökdösésével,odabújásával kimutatja irántad érzett szeretetét és megpróbálja elterelni a figyelmedet a bánatodról.


Szédít engem,pedig én nem bántottam magát.Tökéletesen biztos benne,hogy én elhiszem,amit mond nekem és visszaél az én gyengeségemmel.Hogy csak tűröm,hadd szédítsen,még élvezem is,mint a macska a simogatást.
        Szilvási Lajos


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése