2011. február 9., szerda

Bambulós reggel

.....a mai reggel kicsit lassan,nehézkesen és lustán indult,valahogy az óra is szörnyű hangon visított,egy ideig nem voltam a Top-pon,biztos hogy az éjszakai filmnézés miatt,de abszolút nem vagyok hibás,a mocsok Dan Brown a hibás,tehetek én róla hogy se a könyveit nem tudom letenni,se a könyveiből készült filmeken nem tudok elaludni ....nem ....én határozattan nem tehetek róla.....basszus nagyon kómás voltam.....de végre megnéztem az Angyalok és Démonok c.filmet,véleményem,mint minden történet könyvbe egy kicsit jobb volt.Ja és a kómás reggelhez még az is hozzájárult,szerintem köztudott,hogy az ágy ,ébredés után tud a legcsábítóbb lenni,szinte belefúrtam volna magam a párnába és legszívesebben ki sem bújtam volna a takaróm alól......szeretem a "vackomat".
                                .....a reggeli ébredésem......

Nekem kell egy kis idő reggel hogy testileg-lelkileg összeszedjem magam,a gondolatokat,teendőket a helyére tegyem és  felkészüljek az előttem álló napra,persze ez tejeskávé nélkül nem megy, rátaláltam egy bögrére ami talán ezeket a kómás reggeleket kicsit oldja.
A ravasszal ellátott bögre szimbolikusan (ha már Dan Brown-ról írtam) arra buzdítja használóját,hogy húzza meg a ravaszt és nyírja ki az időt.A reggeli ébredéshez sokak számára hozzátartozik az a bizonyos fél óra,amikor az ember csak szorítja a meleg kávésbögrét és hosszú perceken át csak néz ki a fejéből.Számukra tervezték a képen látható ravasszal ellátott bögrét,amit azzal a jeligével reklámoznak,hogy Nyírd ki az időt! A reggeli bambuláskor ezt valóban gyakran jó lenne megtenni.
...egy másik bögre,a kicsit agresszívabb bambulóknak......

De ami most jön az a csúcsok csúcsa,hogy létezhet ennyi pihent agyú ember a földön ??
A TERMÉK NEVE:  Clocky almond
TERMÉKLEÍRÁS: Reggel felkelni az ágyból nem egyszerű feladat! Hisszük hogy a szundi gombot az órán egy szadista állat találta fel,akinek nyilvánvalóan az volt a célja,hogy ezrek késsenek el a munkából.Ezzel szemben az elalvásgátló óra azt a célt szolgálja,hogy egészen biztosan ne késd le a buszod,vonatod,vagy éppen a fontos tárgyalásodat,repülőgépedet. Az elalvás kizárt.Mihelyst az óra elkezd sípolni,belekezd egy Startsky és Hutch-ot meghazudtoló hajszába,szirénázva és biztos lehetsz abban,hogy a kezeid,amik a szundigombhoz vannak szokva,nem fogják elérni azt.Gurulni fog az éjjeli szekrényed mellett és véletlenszerűen körös-körül szaladgálni a szobában,amíg el nem kapod és le nem ütöd.De addigra te ébren leszel és nyoma sem lesz a reggeli kómának. Na jó ez kegyetlenül hangzik és elárulom hogy be tudod állítani,hogy az első csörgés után legyen egy szundi opció. De a másodiknál készülj,mert fel fogsz kelni és ébredni.
JELLEMZŐK: Egy szundikálás funkció az ébresztőn
                        Amikor a szundi lejár az óra megőrül.
                        1.m-nél magasabbra ne tedd.
                        Vastag szőnyegen nem funkciónál 100%-osan.

....tisztába vagyok azzal hogy ez az óra az,amelyet másodperc alatt basz....ki az ablakon,hogy nekem hajnalban szirénázva Startsky és Hutch-ot játsszon?? és kergessem mint egy egeret??...köszi,de nem....ajánlom annak ezt az órát aki a nagyon nagy eszével  kitalálta.
Álmosan ,merengve,kávét szürcsölgetve ültem a konyhában és egyszer csak Charlie rákezdett énekelni az össze nem téveszthető hangjával.........az aki szép,az reggel is szép,amikor ébred,még ha össze is gyűrte az ágy.........abban a percben tudtam hogy rólam énekel,(az önbizalmam a helyén van) pillanatok alatt, az álmosság eltűnt,a bambulás megszűnt,a kómából felébredtem,a kávé elfogyott és minden a helyére került újra vigyor volt az arcomon,főleg utána még az egyik kedvenc számomat is leadták a rádióban,ami szintén reggel csak hétfő reggel........mégis csak frissen,üdén,happy-n indult a reggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése