2011. február 6., vasárnap

Gondolatok,igazságok.

Vízcseppek vagyunk,jelentéktelen szürke kis parányok mind,mindannyian.Néha fent vagyunk,néha lesüllyedünk.Tenger az élet.Mindannyian keresünk mindig,keresünk egy másik vízcseppet a nagy ,szörnyű óceánban.Néha megtaláljuk.Összesimulunk egy pillanatra,aztán jön egy hullám és felkap,vagy leránt a mélybe,és mi keresünk,keresünk újra tovább.
             Wass Albert
Hogy mennyire szeret valaki,azt onnan tudod egészen pontosan bemérni,hogy mennyire tudja,hibáidat megbocsájtani.S ha nem képes erre-bármilyen fájdalmas is-tudd,hogy az,elsősorban az Ő tragédiája. A nem szeretésnél sivárabb,szegényebb és sötétebb állapot nincs.Mások lelkébe belebújni azt jelenti,hogy az ember,a bal szemével tisztán látja a másik hibáit,a jobb szemével megbocsátja őket,-és szívének középpontjával szereti.És az a középpont a lényeg,mert az a legerősebb,s csakis ezzel és ezen keresztül tudsz bárkibe is behatolni.Persze ennek az az ára,hogy lelkileg Te is meztelenné válsz.....
                                                              Müller Péter
Mennyi mindent el tudunk viselni egymásba kapaszkodva és milyen magányosak,céltalanok vagyunk,ha nincs egy kéz,amelyik simogat,ha nincs egy szempár,amelyik azt sugározza -a gondok ,bajok közepette is- hogy fontos vagy nekem.....
 Gabriel Garcia Márquez
Önmagában véve senki sem szép vagy rút,jó vagy rossz,jelentős vagy tompa szellem,hiszen az ember értéke mindig attól függ,hisznek vagy kételkednek benne....
Én azt gondolom,az erő mindig ott kezdődik,ha valaki ki meri mutatni,ami fáj,és soha nem ott,amikor valaki azt mutatja hogy milyen rezzenetlen arccal bír ki mindent...
                                          Csernus Imre

"Ablak voltam,rányitottam magam a világra,s azt hittem,ki átnéz rajtam a világot csodálja...."


 .....ma egy kicsit olyan gondolkodós meditálós napom van....de nevezhetném ábrándozósnak vagy merengősnek is......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése