2011. június 25., szombat

Álom



"Álmodunk...Néha félünk,máskor szárnyalunk....És olykor csak a pillanatra várunk,hogy akit keresünk megtaláljon!S belépünk vágyaink kapuján, át álmaink birodalmán.....múltból fakadó jövőnktől várjuk a csodát......A messzi távolt fürkészve,nem halljuk a Most gyönyörű dalát......"


" Álmainkban talán mindnyájan repültünk már,a kék égen ,szabadon......De jó lebegni, könnyűnek lenni -pont a helyünkön lenni ! "


Leszáll a köd lassan szemedre,
a szobádba az álom lebeg be.
Lopakodva mint a tolvaj,
tolakodva érkezik,
épp,hogy érint,biztatóan,
majd a csöndben távozik.
A szép álom tündér lánya
táncát vidám színekben járja,
csengő hangján szívedbe hatol,
a dallam könnyed,lüktető varázsa.
Újra élednek a múlt csodái,
zengnek belé az álom falak,
kinyílnak a réten az emlékek virágai,
hogy többé el ne hervadjanak.
            T.Fiser Ildikó: Álomtündér


"Álmokból születtünk,
egész életünk álmok tarka szőttese.
Sok színű fonalból szövődik,mint a mese."
                 William Shakespeare


Ha rád talál az éjjel,
Minden vágyad útra kél,
Nincs menekvés,mert valami,
Újra elkísér.

Én leszek majd,
A fénylő csillagod,
Ne hallgass rám,
Csak látomás vagyok.

Elérhetetlen minden pillanat,
S majd,ha érted,
Már mögötted halad.

Álom vagyok csupán,
Megérinthetsz,
Ébredéssel, múló varázs,
Mit láttál,s úgy szeretsz.

Álom vagyok csupán,
Te is az lehetsz,
Ébredéssel múló varázs,
Mit láttál,s úgy szeretsz.

Én más vagyok,
Nem az életből jövök,
Nem hibázom,
Mert hátulról lövök.

Te vagy a céltáblám,
Mit mindig elkapok,
Az álmodból,
Az álom vagyok.
      Zanzibár: Álom


"Az álmokat nem lehet kényszeríteni: jönnek,ha akarnak.
              Müller Péter


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése