2012. október 16., kedd

Önismeret

Az okoz örömet,ha kimondhatjuk,ami a szívünkön van,kockázatokat vállalunk és fejest ugrunk az életbe.Nem fog mindenki kedvelni,de te azt kedvelhetsz,akit csak akarsz.
          Andrew Matthews


Amikor egyedül hagytak,
mindig izgalmas
meséket meséltem magamnak.
Kíváncsi voltam a folytatásra,
alig tudtam magam letenni,
de nem lehetett előrelapozni.
          Ágai Ágnes


A mindennapok hordalékából kell kimosnunk életünk maréknyi aranyát.
            Déry Tibor


A hitet másoktól szereztem
mint égig érő ablakot
akik látták magukat bennem
azoknak én csillag vagyok
én viszont nekik köszönhetem
az egész égboltozatot.
               Gyurkovics Tibor


"égi tüzekből földre születtem,
vagyok legyőzve legyőzhetetlen"
              Bikini

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése