2010. október 22., péntek

Barátság

......szerintem ez a bejegyzés,talán ,másoknak csak egy színes cukros máznak tűnik,tele szentimentális gondolatokkal.mondatokkal,de kérlek nézzétek el nekem ,máshogy nem tudok a barátnőmről írni,ha róla beszélek csordultig tele lesz a szívem és a lelkem,sőt ki is csordul.A mi barátságunk gyermek korban kezdődött de igazán felnőttként érett meg egy olyan magas szintre,ahonnan nincs tovább felfelé,minden rezdülését,minden érzését és minden gondolatát épp úgy érzem mint ő az enyémet,ő elfogad olyannak amilyen vagyok és látom a szemében hogy örül és boldog attól,hogy én pontosan ilyen vagyok.
 ez a kép júniusban készült a szülinapi buliján,csillogó szemekkel mosolyogva(ehhez a vörösbor is hozzájátszott)

.....az én véleményem az, hogy mindenkinek szüksége van arra hogy nyíltan beszélhessen valakivel,akinek mindent őszintén bevallhat,akinek kiöntheti a szíve tartalmát és aki előtt a lelke nyitva áll,mert különben akármilyen értékes ember,magányossá válik és lehet hogy egy bizonyos szintig elfogadja a külvilágot de csak a hibákat látja,mert a magány mosolytalanná és keserűvé teszi.
gyönyörű helyen él Aschau ,ilyen a kilátás a teraszról

.......bajor ruhában a munkahelyén.....

....én úgy gondolom,hogy Magyarország legokosabb pasijával folytatnám, ő hogyan vélekedett a barátságról,a neve Müller Péter ;
A barátság az egyetlen olyan kapcsolat,amely kölcsönös,szabad választással jön létre.Nem fertőzi meg semmilyen testi kapcsolat,vagy érdek.Nem akarunk egymástól semmit-egyszerűen csak jó együtt lenni.A barátság születése mindig együtt jár azzal az érzéssel,hogy találkoztunk már valahol.Hogy ismerem őt!Ez persze selytelem,nem biztos,hogy így van.Sosem tudhatjuk,mitől vagyunk otthon egymásban.De ha a barátomhoz megyek:hazamegyek.....
.....a kedvenc fotóm rólunk.......

....félek és féltem Őt,de tudom hogy kis idő múlva ,újra megtalálja önmagát,újra az a mosolygós,nagy dumás,szárnyaló nőci lesz,akire nagyon is szükségem van.......egy egyszerű mondattal fejezem be,de talán minden benne van......
Örülök hogy Ő az Én barátnőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése