2010. október 30., szombat

Görögország

....kénytelen vagyok egy kis nyarat becsempészni az őszi rideg,hideg napok közé,ha máshogy nem ,hát étel formájában,ugyanis tegnap vacsorára gyrost készítettem úgy ahogy a "nagykönyvben"elő van írva....
természetesen rögtön Görögország jutott eszembe , Görögország nekem összeolvadt a nyárral,a szikrázó napsütéssel.a csillogó tengerrel és a természet csodáival ,azonnal beindult az álmodozás,szerintem káprázatos és meseszép ország,főleg a Jón-szigetek,Korfu,Lefkada,Meganissi,Ithaka,Kefalonia és Zakynthos jó érzés hogy négy szigetet láthattam....iszonyúan vágyom vissza,szinte honvágyam van.
...ezzel a motorral jártuk be Lefkadat és így minden kis faluba eljutottunk.....

....a természetnek vannak olyan csodái ,ami lehet hogy ott lapul a képzeleted mélyén,de szinte magadnak sem hiszel,hogy ilyen létezhet és amikor meglátod teljes valóságában úgy érzed hogy már láttad,már jártál itt.....pedig nem....csak egyszerűen nem tudod a szépségtől,mi a képzelet és mi a valóság....ha Görögországra gondolok mindig ilyen érzések,gondolatok keverednek bennem,így volt ez akkor is,amikor Lefkadan a parti úton haladva a világ 10 legszebb strandja közé sorolt Porto Katsiki felé robogtunk......
                            Porto Katsiki

....de előtte megálltunk egy kis teraszos étteremnél vagyis inkább kis bungalónak nevezném,amely egyben kilátó de nem inkább "lelátó" és a magasból lenézve nem tudok más szót, az Éden terült elém,a tenger megmutatta a létező összes kék színt,amit a természet megfesthet,a tengerpartot mintha hó lepte volna be,a fehér szinte elvakította az embert...én azt hittem, olyan érzés nem létezik hogy szinte fáj a szépség,de igen létezik , itt átélheted........nem tudtam betelni a látvánnyal , nekem megállt az idő és "csak" a csoda volt a szemem előtt,ez volt az a perc amelyben vágy és álom egyesült..........
Azért a gyümölcsös joghurtot ne hagyjátok ki,a legjobbat készítik a szigeten, ebben a kis bungalóban.
 
Lefkadan a legnagyobb nyaralóhely Nidri,természetesen Onassis szobra áll a sétányon, mivel szemben van a Skorpió sziget ami mai napig az Onassis család tulajdona.....
                    Nidri...
               Kathisma...itt mindig hullámzik a tenger,kicsit félelmetes de egyben kíváncsivá is tett...persze hogy belementem,nehéz a lábadon állni,miközben 1-2m-es hullámok jönnek..... akkor döbbentem rá ,milyen kis porszemek vagyunk a természettel szemben......

.....tehát,ha lehetőséged és módod van rá, ne hagyd ki az életedből Görögországot......szürke őszi napokon jó érzés rágondolni........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése