2015. május 10., vasárnap

" Vagyok"

pillanat vagyok
apró pont az életen
cseppbe-zárt fény
suhan át a perceken...

titok vagyok
hajnali csoda a reggelen
az első harmaton
megbújó hűs rejtelem...

álom vagyok
örök talányú áradat
megfoghatatlan illatú
varázs ad szárnyakat...

és csend vagyok
szótlan üzenet
mely mégis hangokkal
tölti meg lelkedet...
      Szabó Katalin: Vagyok....


Az élet kedvesem,teljesség.Az élet,hogy egy férfi és egy nő találkoznak,mert összeillenek,mert olyan közük van egymáshoz,mint az esőnek a tengerhez,egyik mindig visszahull a másikba,alkotják egymást,egyik feltétele a másiknak.Ebből a teljességből lesz valami,ami összhang,s ez az élet.
       Márai Sándor


Mikor a nap a hajnali csöndben
odalépett mellém hangtalan társnak,
fényekbe koszorúzott fölöttem
diadalmasan minden sötét árnyat.

Arany fanfárokkal szólt a remény,
lángragyogású csónakon ringatott,
ezer öröm kincsét vitte felém,
hordott messzire kétséget,bánatot.

Megszületett azon a reggelen
múltból és jövőből összevegyítve
a bölcs és örökérvényű jelen.

Gyémánt pillanatokból égett filmre
végtelen sugarain az élet:
mint győzedelmes,halhatatlan lélek.
         Sylvester Anita: Születés


Minden vagy,ami nem lehetsz,
egyre ragyogóbb,egyre szebb,
kirajzolódó,mint a seb,
amit farkasok ejtenek a szívemen,
s ha nem lehet,akkor sem tudok
véremet veszítve élni,csak veled.
        Gyurkovics Tibor: Minden


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése