2010. december 11., szombat

Örömök

....most hogy még egyszer elolvastam a szerelemről szóló bejegyzésemet,megint és újra meg újra meg kell állapítanom hogy nagyon de nagyon okos vagyok,tömören és szépen van fogalmazva amilyen szép az érzés is ,na jó azért teljesen nem szálltam el magamtól,csak egy kissé fel vagyok most pörögve.Habár ma dolgoznom kellett,pedig szombaton nem szoktam és mégis pörgök meg pörgök.Néha olyan kevés elég a felhőtlen jókedvhez,örömhöz,a gondtalanság érzéséhez talán ezért is szeretném  sokszor átadni az embereknek de ha nem engedik és nem fogadják el, nem tehetek róla, ha nem értenek meg és inkább elbújnak előlem mintha nem is léteztem volna vagy nem is léteznék,azt valóban nagyon sajnálom, Én nem idejöttem,nem ezt akartam,reményt kaptam csak az útra,én az örök átutazó,azt hogy minden bűnöm megbocsátható....hoppá,hoppá most veszem észre hogy énekelek,hiszen ez egy Ákos dal szövege.!!!na jó nem szárnyalok annyira..Lehet hogy vannak akik nem értenek velem egyet,de nálam soha nem függött össze az öröm érzése a pénz mennyiségével,tévedés ne essék én is a földön járok,tisztában vagyok azzal hogy a mai világ egy pénzközpontú  világ, mindig törekedtem arra hogy ne a pénz irányítsa az érzelmeimet,mert ha így lenne akkor szerintem egy idő után "megfojtana" és semmit nem vennék észre magam körül,dollár szemeim lennének mint a Dagobert bácsinak.
....bocsi a szó használatért de bassszus annyira tele vagyok vigyorral és örömmel,mert egyre csak bombáznak a pozitív hírek minden oldalról,olyan emberek repkednek a föld felet egy méterrel,akik hozzám tartoznak (Igaz Kukorica??)A barátnőm 20.-án hazajön és végre tudunk  beszélgetni,hisz vele is annyi minden történt és velem is,iszonyúan hiányzik a hangja, a lakás felújításunk nagyon szépen alakult képeket nem teszek fel róla,mert mindenkinek más az ízlése  és lehet hogy valakinek tetszik valakinek meg nem,de végül is az a lényeg hogy én elvagyok tőle ájulva olyan gyönyörű.....a fele Karácsonyi ajándékokat már megvettem,szívem szerint már most odaadnám mindenkinek,de nem lehet meg kell várni a Jézust.....a nővéremhez új jövevény érkezett egy szépséges(még nem láttam) cirmos cica szétdögönyözöm ha találkozunk,reszkes macskusz nem sokára megyek......
 ...sorolhatnám még a jó dolgokat,..az i-re hogy végül felkerüljön a pont, ha minden igaz ,akkor ma megyünk bulizni.....de azért a tökéletességhez még vannak vágyaim....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése