2010. december 7., kedd

Keserű érzés

.....azt gondoltam,hogy az idő múlásával,könnyebb lesz,hogy a napi feladatok elvégzése,a Karácsonyi készülődés miatt,elterelődik a figyelmem  az iszonyú hiányról.....de nem....egyre rosszabb,egyre ingerültebb vagyok és kegyetlenül fogva tart ez a bántó,nyomasztó érzés és egyre jobban hiányzik a barátnőm.Sajnos egy hónapja nem hallottam a hangját,nem tudunk beszélgetni,persze rajtunk kívülálló okok miatt és  még egy ideig ez így marad,bevallom őszintén nem gondoltam volna hogy ennyire fog hiányozni.Próbáltam erre az időszakra felkészülni,hisz tudtam hogy bekövetkezik,de most már belátom a felkészülés egyáltalán nem sikerült de ugye minden rosszban van valami jó,tudom és érzem ha visszakapom Őt újra egészséges lesz és újra tud majd mosolyogni......néha olyan kegyetlen tud lenni az élet.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése