2010. december 1., szerda

Még egy művész

......igaz,hogy megígértem de azt hiszem egyenlőre "halasztást kérek" arra ,hogy mit is gondolok én a szerelemről,a szeretetről,de semmi pánik, ami késik nem múlik.......ma egy újabb kedvenc művészem alkotásait mutatom meg nektek, a neve A.Andrew Gonzales.Egyszerűen nem tudtam az ő műveit kihagyni a sorból,mert kihagyhatatlanok szerintem a legkülönlegesebb,legérzékenyebb alkotások,amit valaha láttam.Ha már a szerelemről és a szeretetről tettem említést,bizony azt kell mondanom hogy igazán és őszintén beleszerettem a festményeibe.......olykor nagyon kevés elég a szépséghez hogy a tied legyen,csak vedd észre ne menj el mellette,nem az ő hibája hogy nem látod meg......vagyis nem is festmények ezek a szépségek,mert egy különleges technikával alakulnak olyanná, mintha fotók vagy márványdomborművek, vagy szobrok lennének.Több hónapig,aprólékos kidolgozással készül egy ilyen remekmű,vásznat nagyon ritkán használ a művész és festékszóróval,gipszlapokkal dolgozik,nem tudok és nem is akarok belegondolni hogy mennyi idő,mennyi türelem,mekkora zsenialitás kell ahhoz hogy ily tökéletességek létre jöjjenek,szerintem egyedülálló a világban.
....a képek témája elsősorban a misztika,a fantázia,a képzelet világa,mindez mély élénk szerű álomba foglalva,ami jellemző még a képekre a szimbolizmus,ez egy művészeti irányzat melynek a  témái kicsit vallási jellegűek, lélektani utalásokkal,de felfedezhetők a valós szimbólumok,jelképek is,amit nagyon szeretek és közel áll hozzám és melyekben hiszek,nem úgy mint az "angyalkákban" (bocsi mindenkitől,aki hisz benne).

  ...ha megfigyelitek az ívek,vonalak sokaságából,finom hajlataiból is a selymes nőiesség árad...hát van ennél szebb??szerintem nincs......
......ez a kedvencem,én úgy gondolom hogy a világ összes szerelme,benne van ebben a képben,gyönyörűségével és fájdalmával együtt........a művek címeit direkt nem írtam a képekhez,mert szerintem a fantázia,a képzelet olyan színes és úgy tud szárnyalni........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése