2010. december 18., szombat

KOS csupa nagybetűvel....

....lehet hogy a legelső bejegyzésemben illet volna az alaptermészetemről írni,de valahogy annyira tele voltam jobbnál jobb és szebbnél szebb gondolatokkal, hogy a jellegzetességeim háttérbe szorultak,úgy gondolom itt az ideje, hogy a  hiányt pótoljam néhány mondat a természetemről,milyen is vagyok én??
Nem hiszek és nem élek a horoszkópok szerint,többször előfordult,szerintem a kíváncsiságom miatt, hogy számtalan horoszkópot elolvastam,napi,heti,havi,évi de egyik sem rólam szólt,amikor azt közölték velem hogy borongós szomorú napom lesz,tuti egész nap jókedvű és vigyorgós voltam ,ha anyagiakban felhőtlen jó évet jósoltak az biztos hogy a legnehezebb évet kellett legyűrnöm....lehet hogy nem megfelelőt olvastam?? na jó annyira szédült még nem vagyok,persze hogy jó csillagjegyet  olvastam mindenhol.Viszont ami megdöbbentően én vagyok az a KOS jellemvonásai,természete, valóban mintha ismernének és az én adottságaimról szólna a jellemzés.
     A KOS tűz elemű jegy,mely tulajdonságaiban is megmutatkozik,robbanékony,hirtelen,türelmetlen,azonnal akar,hangsúlyozom akar és nem szeretne,mindent-mindent, ténylegesen fejjel megy a falnak.Egyszerűen gondolkodik,számára nem létezik arany középút,legalább olyan szenvedélyesen tud gyűlölni mint szeretni.Terveit általában nem viszi véghez,türelmetlensége miatt,bár sok mindenbe belekezd,mégis csupán kevés dolgot visz végig.Szeret alkotni,közel áll hozzá  az összes művészetiág,mindenbe belekostól ami számára érdekes lehet.A KOS-ra általában igaz,hogy őszinte,nyílt és szeretetre éhes,de szereti a szabadságot is,másokat irányítani próbál,de nem tűri el,hogy megmondják neki,mit tegyen.Igazságérzete kimagaslóan fejlett,ezért sokan elbújnak,elfordulnak tőle,hiszen senki sem szereti az őszinte kritikát.A barátság fontos számára,nem mindig időben,de azért megtanulja,hogy csak az igazán mély baráti kapcsolat az,amely élete során elkíséri majd,így nem veszi körül magát "haverokkal".Az a pár ember, aki belopta magát a szívébe,olyan fontos lesz számára,hogy mindent megtenne értük.Lobbanékony természetű,hatalmas mennyiségű energiával rendelkezik.Már gyerekként is akaratos,s eme tulajdonságát felnőtt korra is megőrzi,s bármibe kerüljön is érvényesíti akaratát.
  Szerelem:a KOS-nak lételeme a hódítás,akkor mutat érdeklődést a partnere iránt,ha küzdenie kell érte,ha ellenállásokat kell legyőznie azért,hogy meghódítsa őt.Számára az a legfontosabb hogy elismerjék és felnézzenek rá,ezért bármire képes.Szeret játszani mások érzelmeivel és hajlamos arra,hogy megbántsa azokat,akiket szeret,ez persze nem szándékos,rögtön meg is bánja és szeretne mindent gyorsan elsimítani.Kifejezetten türelmetlen,nehezen viseli el,ha nem az van amit ő akar.Szerelem nélkül nem képes élni,mindig kell,hogy legyen mellette egy társ,akire számíthat,aki mellett biztonságban érzi magát,aki szereti és odafigyel rá.Szeretetéhsége miatt könnyű meghódítani de szabadság vágya miatt könnyű elveszíteni is.A hűséges szerelmet az ideális partnernek tartogatja.Olyan társra van szüksége,aki szellemileg is partner,ha az eszéért nem tudja becsülni,akkor a testi vágya végül megvetéssé alakul.A KOS partnerének önbizalomra van szüksége,hogy megadhassa neki azt az imádatot,amelyet igényel de kell egy kis titokzatosság is,ha túlságosan kiszámítható akkor hamar kioltja a KOS-ban az érdeklődés tűzét.Önmaga kiegészítőjét keresi a kapcsolatban,olyan valakit,aki függ tőle,de mégis független társ.
   Az ideális partner Oroszlán,Halak,Nyilas,Mérleg velük felhőtlen kiegyensúlyozott párkapcsolatban élhet a KOS.,de tüzességével képes arra is,hogy feloldja a Bak,Rák,Szűz tartózkodó, hűvös magatartását,zárkózottságát és ezáltal közel kerül hozzá szellemi és testi vonatkozásban egyaránt.Az Ikerrel és a Bikával a se veled,se nélküled kapcsolat, állandó konfliktusokkal,a Skorpióval és a Vízöntővel hosszútávon egyszerűen nem tudják egymást elviselni.
    ....ehhez a jellemzéshez valóban egy mondatot nem tudok hozzátenni,próbálok érveket keresgélni,hogy azért még sem igaz minden de akár hogy kutatok nem találok, tökéletesen ilyen vagyok ......                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése