2011. szeptember 2., péntek

A Baba megérkezett


...a tegnapi nap kissé felkorbácsolta az idegeimet,az érzelmek hullámvasútján száguldoztam egész nap,volt sírás az örömtől, az idegeskedéstől, a szorongástól, az együttérzéstől ,szinte természetfeletti érzékenység uralkodott rajtam,és ha nem tudtam volna senkivel megosztani az borzasztóan  rémisztő lett volna,mindig ilyen helyzetekben jövök rá hogy kik a barátaim.A gondolataim egyfolytában az Óceánon túl, egy  kórház szülőszobája körül kóboroltak,egyszerűen egy lépést nem mozdult onnan,minden idegszálammal próbáltam segíteni,hogy létezik -e telepátia? nem tudom! de reménykedtem benne hogy Igen.....és csak vártam,vártam a telefont és a  híreket....az első hír megijesztett,tökéletesen pánikba estem és már nem tudtam a könnyeknek parancsolni,a második telefon vagyis hír után,a féltés az aggódás és a mesebeli csodára várás érzése közt lebegtem,de végül a késő délutáni telefon,meghozta azt a  mámorító boldogságot és megkönnyebbülést,amire egész nap vártam.Puha,meleg és szívszorító érzés áradt szét minden idegszálamban,ismét nem tudtam a könnyeimet befolyásolni,csak potyogott és potyogott.....ilyen érzés lehet repülni....


Megszületett családunk édes, gyönyörűsége Adam Jackson 3620grammal és 57cm-rel,Denver-i idő szerint 2011.szeptember.1. 8:05.perckor...egy tökéletes kis ember.
Számomra leírhatatlanul becses és szépséges minden egyes új élet,lenyűgöz újra meg újra.


Egy kisbaba mosolyában
felfedezzük a pillanat örömét
és érintésében megérezzük
a szeretet csodáját!


A.J. mamája a körülményekhez képest jól van,tisztában vagyok azzal,hogy minden fájdalom és kín köddé vált ahogy pici fiát magához ölelhette,ahogy a lenyűgöző kis ember rácsodálkozott szépséges mamájára és semmi rossz érzés nem maradt,csak a harmónia,a szépség és a csoda.
Meg kell említenem A.J. APUKÁJÁT...igen csupa nagybetűvel, igazi Hőssé vált a szemembe,nincs más és jobb szó,ami a cselekedeteit összefoglalná,Ő számomra egy Hős.
Most már Ők hárman egy tökéletes,boldog családdá váltak....úgy gondolom és mindig is hittem benne,hogy az élet gyönyörű.


.....folyt.2012.szeptember 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése