2012. július 3., kedd

Forró Nyár

.......nem olyan régen,június elején, hiányoltam a hosszú forró nyarat.....hát most kapunk belőle rendesen,azért ennyire extrémre nem gondoltam,40fok árnyékban és egész héten...talán kicsit sok lesz a jóból?!Ráadásul a nyaralásunkig még majdnem egy hónap van,addig csak álmodozhatok a Balaton finom,lágy,hűs vize után,de ahogy ismerem magam úgysem fogom addig kibírni,szerintem tuti egyik nap meglátogatjuk az Én imádott Balatonomat......de addig is hűsítem magam....mással nem tudom, csak a látványával.....


                                                           Füred

A Balaton ábránd és költészet,történelem és hagyomány,édes-bús mesék gyűjteménye,különös magyar emberek ősi fészke,büszkeség a múltból s ragyogó reménység a jövőre.
         Eötvös Károly


                                                             Csopaki kikötő

Azt kérdezem magamtól,tudom-e egyáltalán,mi az,amit keresek,mit jelent a szó "szerelem" a maga tiszta és érintetlen tartalmában? És akkor,mikor ezen gondolkodtam,különös módon a Balatonra gondoltam.Mindig is nagyon szerettem a Balatont.Csak úgy,elvárások nélkül,önmagáért.A tónak sosem mondtam,hogy barna legyen,vagy szép kezű,mert akkor fogom csak igazán szeretni.Nekem a Balaton mindig csak a Balaton volt,szürkéskék és zöld,nyugodt és dühös,lágy és izgalmas.Gyönyörű.Nem akartam én tőle semmit,csak szeretni.Hűséges voltam a Balatonhoz,mert sosem ígértem neki semmit.Nem használtam nagy szavakat,nem esküdöztem,nem is kötöttem hozzá magam.Csak szerettem.
                Tisch Ferenc


                                                       Csopak,Kerekedi-öböl

A Balaton-felvidéket személyesen a Jóisten teremtette a szabadnapján,vasárnap.Kikapcsolódásképpen.Ezért  néz ki úgy,mint az édenkert.
               Rácz Zsuzsa


                                              Tihany

Nézz az égre,s meglátod a Balatont,nézz a Balatonra,s meglátod az eget.
                 Eötvös Károly


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése