2013. október 26., szombat

Ilyen vagyok?!

Engem ,mint személyt az határoz meg,hogy mit gondolok, döntök, érzek, értékelek, tisztelek, becsülök, szeretek, utálok, kívánok, remélek, hiszek, mitől félek és mire kötelezem el magam.Ezek a választások határozzák meg a személyiségemet és mindez a változás folyamatában van.Ha a személyiségemet mezítelenül feltárom előtted,ne hagyd,hogy szégyenkezzem.De,ha elmondom neked,ki vagyok én,lehet,hogy nem tetszik neked,az aki vagyok,pedig ez mindenem.Hogy nyíltan és őszintén feltárom magam,ahhoz a legmerészebb bátorságra van szükségem.Az egészen élő személy viselkedése mindig kiszámíthatatlan.Egyszerűen azért,mert szabad.
          John Powell


Ahol mulatnak sóhaj vagyok
Árny a gyémánton ami ragyog

Napsugár vagyok Grönland haván
Egyetlen fűszál a Szaharán.
          Szép Ernő: Taktus


Ma azon gondolkodtam,hogy nekem sohasem volt türelmem ahhoz,hogy összeszedjem a törött darabokat,összerakosgassam és ragasszam őket és azt mondjam,hogy a ragasztott éppen olyan jó,mint az ép volt.Ami eltört,eltört és én szívesebben emlékszem vissza,milyen volt fénykorában,mint hogy egész életemben nézzem az összeragasztott,törött részeket.


....ebben a percben......

Tudod,mi kéne?
Játszi vidámság:
Szökkenő,csókos öröm.

Hetyke kedvű,
Szelíd vagányság:
Tavaszígéretű szerelem.

Cinkos pillantású,
Könnyűléptű vadság:
Mámorító veszedelem.

Bársony érintésű,
Dédelgető kívánság,
Nekem veled,neked velem.
              Balla Zsuzsanna: Tudod?



.....a szenvedélyek esztelenségét mindig többre becsültem a közöny bölcsességénél.......


Az emberi élet bombabiztos törvénye: ahhoz,hogy teljes életet éljünk,meg kell tanulnunk a dolgokat használni és az embereket szeretni,nem pedig a dolgokat szeretni és az embereket használni.
          John Powell


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése