2016. szeptember 24., szombat

"ha múzsám volnál"

Vannak kedves napok,
kimondatlan szavak,
fél mosoly,gondolat.

Mikor szívhang -zenémben,
mély húrral zengő dallammal,
boldogságnak mondhatlak.

Akkor hallgass rám,
szíveddel szívemen,
csendesen suttognám:

Gyere közelebb kérlek,
hisz' múlnak az évek,
az idő őszbe siet....
        Sonkoly Éva: Akkor...


Vadszőlő rőt vére csorog,
őszt dalol a madártorok.
Lépést nyújtva szellő suhan,
magam járom már az utam.

Gondolatom röpte-lomha,
magányt sírok,hulló lombra.
Arannyá lobban az alkony,
csókkal hinti könnyes arcom.
       Vaskó Ági: Nyársirató


Ahogy az orrom az ablakhoz nyomtam
párával gomoly felhőket rajzoltam
gondolatban rájuk írtam a neved
majd elszállt,mint szél űzte levelek
mikor az orrom az üveghez nyomtam
felhőket festettem és rád gondoltam.
       Éles Attila: Felhőket festettem


Elhinném a hitetlent,
ha te mondanád,
felfognám az érthetetlent,
ha tanítanál.

Meglátnám a láthatatlant
szemed tükrén át,
megírnám a legszebb verset
ha múzsám volnál.

Csillagcsendben ringatóznánk
a lét tengerén,
s szeretnél,ahogyan senki
sem szeretett még.
       Nagygyörgy Erzsébet: Ha múzsám volnál


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése