2011. április 6., szerda

Születésnapom

......igen,...minden évben van egy nap az ember életében,amikor kicsit visszanéz a múltra,nem él benne,csak kicsit visszatekint rá,jóérzés minden rezzenését végig járni az elmúlt örömöknek,végiggondolni a megtörtént dolgokat és a meg nem történt dolgokat,sorrendbe tenni a még megtörténésre váró célokat,vágyakat,hiszen nélkülük sivárrá,szürkévé alakulna az élet.Arról amit nem ismerek mindig túlzott módon gondolkodom, talán mert mindig fölöttébb megbecsültem a vágyaimat.Nem is visszatekintés ez, inkább egy önkontroll.Átértékelem az emberi kapcsolataimat,ami sajnos kihalóban van ezen a Föld nevű bolygón,én soha nem rangsort tiszteltem,hanem a személyeket,persze csak azokat akik ezt érdemeikkel kivívják,ha valakit nem tudok tisztelni cselekedetei vagy számomra ""nagysága"" miatt,szeretni sem tudom.Nálam a szeretet adok-kapok,nem méricskélés tárgya,hanem természetes velejárója az életnek.......kellene hogy legyen,de amikor a kapok lemarad hosszú-hosszú időn keresztül,belefáradok,elfogy az erőm, hogy szerethessek,mindez nem gyűlöletté alakul,mert gyűlölni nem tudok,hanem sajnálattá és tulajdonképpen ezek az emberek meg sem érdemelnek engem.Viszont azok, akik a "körön belül" vannak évek óta,csodássá formálják az életem és számomra ez egy felbecsülhetetlen érték,jóérzés mikor viszonzást talál a szeretetem és élnek a lehetőséggel,és fontos számukra a bizonyítás.
...hogy számokban a mai hányadik szülinap??úgy gondolom,hogy egy Nőtől ilyen jelentéktelen kérdést nem kérdezünk,felesleges is,mert természetes,hogy egy bizonyos.év után visszafelé számolunk.

Ma más vagyok,mint tegnap voltam.
Valami nagy széltől sodortan,
      Ma megbotoltam.

Amikor újra egyenesre keltem,
És amikor magamba néztem,
Csupa csodára leltem

Az  ember azt hiszi,hogy nagyon okosan elrendezte a sorsot.De a sorsot nem lehet elrendezni.Egyszer csak jön valami,hirtelen,egy nap,amikor nem is várod és fölborul minden.Vége.Vége.A sorsot nem lehet elrendezni.A sors rendezi el az embert.
                       Wass Albert

Egy napon megérint az élet: másképp,máskor,más szándékkal,mint valaha is képzelted.Megérint és köznapod megtelik a csodálatossal.
         Márai Sándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése