2011. április 14., csütörtök

Pillangó

Egy nagy kék pillangó ereszkedett alá rám,
és elfedett szárnyaival.
Mind mélyebb-mélyebb álomba süllyedtem.
Így hevertem önfeledten soká,
akár egy kék mennybolt alatt.
              Hans Arp: Mese

Egy olyan apróság,mint egy pillangó szárnyának rezdülése,akár tájfunt is okozhat a világ túlsó felén.


Álmomban
mint egy pillangót
a hátán hordott a szél
néha úgy érzem,mégis
a pillangó álmodott engem és nem én
ki mondja meg mi az igazság
és ha tévedünk, a végén úgy mondd mi vár??
                   Ágnes Vanilla

Pillangó vagyok egy vadvirágon,
Én porzok most ezen a tájon.
Együtt ülünk a világ legtetején,
Te pont akkor jössz majd,amikor én.

A fák alatt
Vadvirágként, úgy vártalak
Hogy rám találj még!

Pillangók leszünk,elszállhatunk,
Megkeressük a mi világunk.
Derült égbolt esőre vált.
Majd akkor porzunk éjszakákon át.

A fák alatt
Vadvirágként,úgy vártalak
Hogy rám találj még!
Hogy rám találj még!
   Magna Cum Laude


2 megjegyzés: