2012. február 7., kedd

Az igazi Nő

A jól viselkedő nők ritkán írnak történelmet.
                     Marilyn Monroe


Macskanő vagyok,nálam az élet varázsa.Illatom nem a parfüm,hanem a bőröm frissessége,nedveim üde érzete,leheletem könnyedsége.Erőm a szemeim mélyrehatósága,bőröm simasága,testem szorító feszessége,ahogyan befogadok egy másik testet lelkestől.Nőiességem teljessége az érzékeim vadsága,karmaim,fogaim bántó cirógatása,nevetésem csilingelése.Vonzásom a meghallgatás művészete,a kimondás képessége,az érzékenység kiváltsága.
A nőnek ebben a tudatban kell élnie a mindennapokat a bevásárlástól az ablakpucolásig.
                     Tisza Kata


Ne faggass! Ne kérdez! Így nem tudok.
Minden szó,amit magamról elárulok
ajándék,neked.Szent titok,
csiszolatlan gyémántok,
melyekből kirakhatsz egy arcot,
aki talán Én vagyok.
                Garay Zsuzsanna: Ismersz-e?


Az igazi nők nem szeretik sem a bólogató kutyákat,sem az ordító majmokat.Az igazi nők azt szeretik,amikor a tigris csendben lépked mellettünk.


Az a helyzet a nőkkel,hogy a legátlagosabbak is válhatnak királynővé és a legkifinomultabb nők is válhatnak cseléddé -minden csak attól függ,hogy hogyan bánik vele az a férfi,akit szeret.
                       Titkos kert c.film

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése