2013. augusztus 20., kedd

Augusztus 20.



Zizzen a létünk aranykalászon,
érik a hitünk búzaszemekben -
mézízű remény fonott kalácson,
bíborszín nedű -fut az erekben.

Vágyaink kelyhén harmatcsepp csillan,
örömszárnyakon pillangó reppen -
boldogság repít -felhőkig illan.
Gyöngyözik álmunk egy esőcseppben.
           Horváth Piroska: Jövendő


Hajló szép búzamezők,
nekem ti vagytok a legszebbek,
mint utazónak
az aranyló nap fényében
a tengerek.

Engedjétek,hogy nézzelek,
de ha ott vagyok köztetek
nem is kell,
mert érezni a legszebb.

Belülről hullámoztok rá
a lelkemre,
elringattok a gyönyörű
csendben.
Szívem csendjében
önmagam vagyok.

Belülről látok,
nem kellenek
a hazug szólamok.
Itt nincs más,
csak én vagyok és
    ti vagytok.
        Csontos Sándor: Szép búzamezők (részlet)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése