2012. december 25., kedd

Ajándékozás

Az ajándékozás története olyan régi,mint az emberi kultúra,az emberek mindig meg ajándékozták egymást,ezzel kifejezték szeretetüket,hódolatukat vagy éppen rettegésüket és azt,hogy elfogadják egy másik hatalmát maguk felett.
Az ajándék mára a szeretet a figyelmesség kifejezőjévé vált,az emberek akkor ajándékozzák meg egymást,ha örömet akarnak okozni,ha valamilyen tárggyal a másikban emléket akarnak hagyni.Az ajándékozás varázsa,hogy mindenki gazdagabb lesz tőle,hisz nemcsak a megajándékozottnak,hanem az ajándékozónak is örömet okoz.Az ajándék lehet olcsó vagy drága,apró vagy óriás,a lényeg az,hogy aki kapja és aki adja,örömet leljen benne.


Életem játék,
gyermek vagyok karodban,
boldog ajándék.
    Bodnár László


Bármi válhat ajándékká.Egy mosoly,egy simogatás,egy ölelés is.De lehet az egy könyv,amiről tudod,hogy a másiknak fontos és egy könyvjelző,amiről ő is tudja,hogy számodra mennyit jelent.A lényeg,hogy szíved minden melegével adod neki. Így a könyv minden oldala rólad fog szólni,a könyvjelző pedig nem csupán a lapok múlását jelzi,hanem téged idéz.Hiszen valójában nem könyvet,nem könyvjelzőt adsz,hanem a szívedet.És ennél többet nem adhatsz.Mert a szíved te magad vagy.
     Csitáry-Hock Tamás


Gondolkodtam,mit is adhatnék neked.
Amit csak én adhatok,amiről te is tudod,
hogy igazán én vagyok.
      Piramis


Nem vagyunk az ajándékozás szokása ellen,ha a vásárolt vagy készített ajándék valóban kifejezi azt a szeretetet,amit egymásnak átnyújtani szeretnénk és nem az egész év során elspórolt szeretet helyett adjuk.
     Simon András


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése