2014. március 27., csütörtök

Ilyenek vagyunk

Én őszintén szólva nagyon élvezem,amikor egy férfi kinyitja nekem az ajtót és maga elé enged.Az etikett azt mondja: "Azért kell kinyitnom neki az ajtót,mert törékeny és gyenge." Én viszont azt gondolom: "Úgy bánik velem,mint egy istennővel,.....királynő vagyok."



A női agy az érintkezés szóbeli formájára szerveződött és a beszéd célja maga a beszéd.A nő legtöbbször nem vár választ és megoldásokra sincs szüksége.
      Barbara & Allan Pease


"hogyha szeretek egy férfit,észreveszem lelke mélyén a királyfit. Miért? Mert azt szeretem benne! A békát nem lehet szeretni! Nő még nem szeretett férfit azért,mert pitiáner,önző,aljas,ügyeskedő,erőszakos,mert hazug vagy becstelen.A szeretet még az "ősi világból" való - és ezért szeretni csakis az értéket lehet.A szépet,az igazat,a valóban erőset.S ha én mint nő,meglátom a békában a királyfit - mert meglátom,ha szeretem,nincs mese! -, még nehezebb helyzetbe kerülök.Mert észreveszi rajtam,hogy látom az Ő elárult valóját.Kritikát olvas ki a szememből.Leleplezést.
      Müller Péter (Férfi élet,női sors)


A veszély és a kiismerhetetlen vonzza a nőket.A legtöbb férfi nevetségessé teszi magát,magamutogató módon igyekeznek fitogtatni az erejüket.Sokkal izgatóbb egy titokzatos idegen,akinek perzsel a tekintete.


......képzeld csak el,ha a történet három bölcs királynőről szólt volna.Ők bizony kértek volna útbaigazítást,idejében érkeztek volna,hogy világra segítsék a kisdedet és gyakorlatias ajándékokat vittek volna,például pelenkát,cumisüvegeket,játékokat és egy csokor virágot.Azután kiterelik az állatokat,kitakarítják a jászolt,főznek egy tál ételt,leveleznek egymással és attól fogva béke honolna a Földön.
        Barbara & Allan Pease


A nő leggyönyörűbb sminkje a szenvedély.
        Yves Saint-Laurent


Soha senki nem fogja megnyerni a nemek csatáját.Túl gyakori a barátkozás az ellenséggel.
         Henry Kissinger


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése