2011. november 12., szombat

Én így látom az életet

Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó,mert az ember rájön,hogy mégsem áll olyan stabil lábon,mint gondolta és elkezdi keresni a kapaszkodókat.......Azok az emberek,akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön,minden klappol az életükben és mindenük megvan,csak élni szoktak elfelejteni.Én inkább az életre szavazok,még akkor is,ha néha elbizonytalanodással jár.


Önző,türelmetlen,kicsit bizonytalan és nehezen kezelhető vagyok,sokszor hibáztam,de ha nem tudsz velem bánni a legrosszabb formámban,akkor rohadtul nem érdemelsz meg,mikor a legjobb vagyok.
                                                                                                         Marilyn Monroe


Egyetlen percem
sincs,amit elcserélnék
egy másik percért.
            Fodor Ákos



 Én azt hittem,hogy mindig kék,
ragyogó tükör a tenger,
s hogy rejtett aranyszemecskék
kincsével teli az ember.

Hogy járva a tengert,szembe kell
szállni merészen a széllel,
s akkor a hajós csodákra lel,
az idő nagy titkokat érlel.

Szálltam hát,Végtelen,feléd:
hullámok pörölye paskolt,
Ég s víz határa s a tengerfenék
derengett: messzi,deres folt.

S akkor megtudtam,hogy csak néha,
nagyritkán kék a tenger,
és hogy üres és szürke,még ha
csillog is sokszor,az ember.

Láttam földet,hol nincs tó,se folyó-
por és rög,semmi más:
nincs aranyszem a porban,melyből ott
gyúrják az ember fiát.

De tudtam: Nincs szebb feladat,
mint vágyva előre törni:
keresni,kutatni,hol rejlik a mag,
s szeretni és gyűlölni.

És látni,hogy néha szürke homályon,
átragyog kéken a tenger,
s tudni: tisztább öröm nincs a világon
mint az,ha ember az ember.
                Ellen Nítt: Azt hittem


Az élet nem lehet teljes egy kis őrület nélkül.
                                                        Coelho


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése