2011. november 15., kedd

A Tánc

....hát....igen,az örök szerelem,a múlhatatlan szenvedély,a tánc,mindig is az egyik öröm forrás volt az életemben és természetesen az is marad.Valahol olvastam egy "édes" mondatot,amit nem tudtam elfelejteni -Te vagy szívem sütijének,legnagyobb csokidarabja!- én így szeretem a táncot.Amikor érzem a zenét,elvesztem az irányítást az eszem,a testem,a szívem és a lelkem fölött.


A Tánc.......valami,ami szavakkal nehezen megfogalmazható,valami,ami érzelmes és érzéki,közöl,noha nem beszél,kérdez miközben szavai nincsenek.Néha megráz,felkavar,néha meghökkent,amikor a fizika törvényeit meghazudtolni látszik.Néha gyönyörködtet csupán.Anyaga az emberi test,de eredője mindig az emberi lélek és mindig az emberi lélek felé irányul.....Minden ember életében jelen van a tánc,mindenki táncol valahogy.....A táncoló ember,amíg táncol,szabad,független,azonos önmagával.....
                                                      Krámer György koreográfus


Amit a sorstól csak kérhetünk:
legyen örök tánc életünk
dallamok,ének,léptek,suhanás
könnyelmű-könnyed,szélvész-rohanás.
Mindegy! Csak táncoljunk!
erősen fogd kezem
ölelj,szoríts,
égess el örök táncban
      Szerelem.
          Őri István: Örök tánc


Szenvedély nélkül az ember csak lappangó erő,csak lehetőség,akárcsak a kavics,amely kalapácsütésre vár ahhoz,hogy szikrát hányjon.



A tánc számomra olyan mint az élet:
néha könnyed és lágy,
néha lendületes és magával ragadó,
van mikor kemény és nagyon nehéz.....
de sosem adom fel.


A tánc és a szex az a két dolog,amit akkor is élvezel,ha nem vagy jó benne.


A tánc a karok és a lábak költészete,a kecses és iszonyatos anyag maga,a mozdulat lehel bele lelket.
                                                                                      Charles Baudelaire


Tánc közben az lehetsz,ami csak akarsz lenni abban a pillanatban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése